سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

روش تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی

یکی از دغدغه هایی که بیشتر مردم با آن مواجه هستند این است که چگونه انگشتر عقیق اصل را از تقلبی تشخیص دهند.می گویند ساده‌ترین روش برای حل یک مسئله مراجعه به متخصصین آن حوزه است و تشخیص انگشترعقیق اصل از تقبلی نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما همیشه که متخصص سنگ‌شناسی در دسترس ما نیست یا اگر باشند که برای خرید انگشترعقیق اصل و سایر زیورآلات با ما به خرید نمی آیند! در ادامه این مطلب روشهایی که می شود عقیق اصل را از تقبلی تشخیص داد، نوشته‌ایم امیدواریم که برایتان مفید واقع شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۱
amirreza abbaszadeh

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟

حتما براتون پیش آمده که قصد خرید اینترنتی انگشتری رو داشتین و در مورد سایز انگشتتون اطلاعاتی نداشتید.راه های زیادی برای اندازه گیری سایز انگشت وجود دارد.چالکو آسانترین راه را به شما پیشنهاد می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۵:۱۰
amirreza abbaszadeh

انگشتر فیروزه مردانه چیست؟

انگشتر فیروزه مردانه از نظر کانی شناسی،فسفات آلومینیم است.یک سنگ آهکی با مقاومتی حدود ۶-۵ ،سنگ نسبتاً سستی است. این سنگ با اسید (هیدروژن کلراید)واکنش می دهد و حل می شود.فیروزه طیف رنگی از آبی روشن تا سبز را شامل می شودو در کشور هایی مثل آمریکا،مکزیک و مصر هم یافت می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۹:۲۶
amirreza abbaszadeh

آیا بعد از قیمت انگشتر نقره و خرید آن،این فلز سیاه می شود؟

 

معمولا بعد از قیمت انگشتر نقره و زنجیر های آن،این فلز‌ به مرور زمان سیاه می‌شوند و یا بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهند. فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زرسی در ادامه دلایل سیاه شدن نقره را بیان کرده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۲۸
amirreza abbaszadeh

از سنگ یاقوت چه می دانید؟

 

انگشتر یاقوت مردانه  یکی از سنگ‌های قیمتی دنیا است. از افراد مشهور گرفته تا افراد عادی، همه به ارزش این سنگ گران‌بها واقف بوده و آن را نشانه‌ای از تجمل و اشرافیت می‌دانند. در میان تمامی یاقوت‌های کبود، یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌ها شناخته می‌شود. یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین سنگ‌ها در زندگی افراد یاد می‌شود. بسیاری از افراد آن را در انگشتر یاقوت مردانه نیز استفاده می کنند .طبق باور عموم، این سنگ دارای بیشترین تأثیر بر روی شانس، ثروت و دیگر حوزه‌های زندگی یک فرد است. به همین منظور ما به سراغ حقایق این سنگ رفته تا شما را بیشتر با آن آشنا کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۶
amirreza abbaszadeh

خواص انگشتر یاقوت کبود

از سنگ های قیمتی دنیا می توان به یاقوت کبود آبی اشاره نمود.بسیاری از مردم این سنگ را در قالب انگشتر یاقوت کبود استفاده می کنند.حال جدا از خاصیتی که این سنگ دارد می توان به زیبایی این سنگ در قالب انگشتر یاقوت کبود اشاره کرد. در ادامه میخواهیم درباره خواص به دست کردن انگشتر یاقوت کبود و خود آن سنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۱:۵۵
amirreza abbaszadeh