سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

از سنگ و انگشتر یاقوت چه می دانید؟

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۶ ب.ظ

از سنگ یاقوت چه می دانید؟

 

انگشتر یاقوت مردانه  یکی از سنگ‌های قیمتی دنیا است. از افراد مشهور گرفته تا افراد عادی، همه به ارزش این سنگ گران‌بها واقف بوده و آن را نشانه‌ای از تجمل و اشرافیت می‌دانند. در میان تمامی یاقوت‌های کبود، یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌ها شناخته می‌شود. یاقوت کبود آبی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین سنگ‌ها در زندگی افراد یاد می‌شود. بسیاری از افراد آن را در انگشتر یاقوت مردانه نیز استفاده می کنند .طبق باور عموم، این سنگ دارای بیشترین تأثیر بر روی شانس، ثروت و دیگر حوزه‌های زندگی یک فرد است. به همین منظور ما به سراغ حقایق این سنگ رفته تا شما را بیشتر با آن آشنا کند.

 

 

یاقوت کبود آبی دارای اهمیت و ارزش ستاره‌ شناسی است

 

یاقوت کبود آبی ازنظر علم ستاره‌ شناسی بخشی از زحل بوده و گردش‌های زحلی نیز می‌توانند زندگی یک فرد را زیر و رو کنند. درنتیجه این سنگ، در مقایسه با سنگ‌های دیگر دارای اهمیت بالای ستاره‌شناسی  است.

 

زحل به‌عنوان یک سیاره‌ی حاکم برای برج جدی و برج دَلو شناخته می‌شود. منجمان استفاده از سنگ یاقوت کبود آبی را به متولدین این ماه توصیه می‌کنند.

 

یاقوت کبود آبی اصل متعلق به کشمیر است

 

انگشتر یاقوت مردانه و یاقوت کبود آبی‌رنگ اصل، متعلق به کشمیر بوده و شاید نتوان یکی از آن‌ها را به‌ طور مستقیم از آن منطقه به دست آورد. برندهای محبوب موجود در بازار اغلب دارای کیفیت پایین‌تر هستند. به‌علاوه سنگ یاقوت اصل کشمیری  و انگشتر مردانه یاقوت یکی از گران‌ قیمت ترین سنگ‌های جهان محسوب می‌شود.

 

یاقوت کبود آبی برای انگشت وسط افراد مورداستفاده قرار می‌گیرد

 

اگرچه این کار ضروری نیست، اما یاقوت کبود آبی معمولاً برای انگشت وسط افراد مورداستفاده قرار می‌گیرد. دلیل این کار باورهای ستاره‌شناسی است که استفاده از یاقوت کبود آبی در انگشت وسط را برای فرد، پرمنفعت می‌داند. بااین‌حال انتخاب نهایی با شماست.شما نیز می توانید به جای انجام این کار از انگشتر یاقوت مردانه استفاده کنید.

 

به هنگام خرید یاقوت کبود آبی به چهار نکته توجه کنید

 

قیمت انگشتر یاقوت مردانه آبی اصل بسیار گران بوده و بسیاری از سنگ فروشان نوع تقلبی و یا کم کیفیت آن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

 هنگام خرید یاقوت کبود آبی به این موارد دقت داشته باشید:

 

    رنگ

    وضوح

    برش

    وزن (قیراط)

 

اگرچه یاقوت کبود در رنگ‌های مختلف وجود دارد، اما ارزشمندترین آن رنگ آبی است. وضوح نیز به میزان شفافیت و عبور نور از یاقوت اشاره دارد.

 

در رابطه با برش سنگ، دقت داشته باشید که انگشتر یاقوت مردانه به بهترین نحو برش خورده باشد. برش صحیح سنگ بازگشت نور را افزایش می‌دهد. قیمت یاقوت کبود آبی‌رنگ بستگی به وزن آن داشته و سنگ‌های ۲، ۳ و ۴ قیراطی دارای قیمت‌های بالایی هستند.

 

علاوه براین، در بازار، انگشتر  یاقوت مردانه ‌ تقلبی نیز وجود دارد که مشابه یاقوت‌های اصل هستند. در هنگام خرید مطمئن شوید که پول یک سنگ اصل را بابت یک سنگ تقلبی پرداخت نمی‌کنید.

 

این سنگ با طلا و یا نقره استفاده می شود

 

یاقوت کبود آبی باید با انگشترهای طلا و یا نقره مورداستفاده قرار بگیرد. کوچک‌ترین اندازه‌ی این سنگ ۲ قیراط بوده و سنگ ۵ قیراطی به‌عنوان اندازه‌ی ایده‌آل شناخته می‌شود.

 

استفاده از طلا در کنار یاقوت کبود آبی به‌عنوان بهترین ترکیب شناخته می‌شود، زیرا هر دو ماده یکدیگر را از نظر ارزش زیباشناختی و اهمیت، پشتیبانی می‌کنند.

 

یاقوت‌های باکیفیت دارای گواهینامه‌ی اصالت هستند

 

یک فروشنده‌ی انگشتذ یاقوت مردانه اصل و باکیفیت همیشه برای محصول خود گواهینامه‌ی اصالت صادر می‌کند.

 

صرف‌نظر از فرد فروشنده، شما باید همیشه از او درخواست گواهینامه‌ی اصالت کنید. مطمئن شوید که گواهینامه‌ی صادرشده اصل بوده و توسط اتحادیه‌ی سنگ‌های قیمتی کشور صادر شده است.

 

انگشتر یاقوت مردانه آبی ‌رنگ بسیار گران‌ بها و با ارزش است، بنابراین تمامی موارد بالا را برای تشخیص آن، خوب به خاطر بسپارید. چه این سنگ را برای حلقه‌ی نامزدی خود می‌خرید و چه به خاطر کاربردهای نجومی آن، همواره به کیفیت توجه کنید.

 

 

شما هموطنان عزیز برای اطلاع بیشتر از خواص یاقوت می توانید به سایت زرسی مراجعه فرمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی