سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

انگشتر زمرد

انگشتر مردانه زمرد

یکی از مسایلی که در کنار نگهداری انواع زیورآلات باید به آن توجه داشت انگشتر مردانه زمرد است که باید به آن توجه خاصی داشت.امروزه مردم در چگونگی نگهداری از جواهرات زمرد خود نیز بی اطلاع هستند و نمی توانند آنطور که باید از زیورآلات زمرد خود نگهداری کنند.حال ما اینجا هستیم تا با بررسی دقیق شما را نسبت به نگهداری و ویژگی های خاص انگشتر زمرد آَشنا کنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۸:۱۲
amirreza abbaszadeh

انگشتر فیروزه

خرید انگشتر مردانه از سایت زرسی

سایت زرسی بزرگترین و برترین ویترین آنلاین طلا و جواهر در کشور مدتی است که اقدام به فروش و خرید انگشتر مردانه و نگین انگشتر کرده است .سایت زرسی بسیاری از انگشتر های مردانه خود را با بهره گیری از مدرن ترین طراحی ها گسترش داده است که به نوبه خود بسیار چشمگیر و جالب توجه می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۰
amirreza abbaszadeh

نگین فیروزه

تمیز کردن و خرید نگین انگشتر فیروزه

نگین انگشتر فیروزه از جمله سنگ‌هایی زینتی و با ارزش است که به علت خلل و فرج‌های زیادی که درون آن وجود دارد، نباید آن را با آب ‌شست. بهتر است پس از خرید نگین انگشتر آن را با پارچه‌های نخی نرم و تمیز و یا چرم جلا دهید.

 

به محض استفاده و خرید نگین انگشتر فیروزه این نگین به راحتی کثیف و گرد آلوده می‌شود. بازدم بر آن اثر نامطلوب دارد. چناچه مدت زیادی در آب بماند جلای آن کاهش می‌یابد. اگر چربی یا روغن بر سطح  نگین فیروزه مالیده شود، خلل و فرج را پر کرده و به تدریج گرد و غبار موجود در هوا بوسیله ذرات چربی جذب شده و جلای فیروزه را از بین می‌برد. چنانچه اثر نفوذی ذرات روغن عمیق باشد، ممکن است کانی خاصیت جلاپذیری و صیقل مجدد را هم از دست بدهد.

 

سطح شکل فیروزه صدفی است. فیروزه در شعله حرارت تیره رنگ می‌شود و رنگ شعله را به علت وجود مس، سبز یا آبی می‌کند. اگر پس از خرید گین انگشتر فیروزه را در لوله بسته قرار داده، حرارت زیادی به آن بدهیم آب تبلور فیروزه جدا شده، اثر آن بر دیواره لوله آزمایش ظاهر می‌شود و کانی به تیرگی می‌گراید.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۲
amirreza abbaszadeh

انگشتر فیروزه

چطور در هنگام خرید انگشتر مردانه فیروزه از اصل بودن آن مطمئن شویم؟

در هنگام خرید انگشتر مردانه فیروزه تشخیص اصالت انگشتر فیروزه کاری بسیار دشوار می‌باشد و برای افراد حرفه‌ای نیز تشخیص اینکه فیروزه نیشابور یا کرمان است، بسیار دشوار است که متاسفانه در بازار در بعضی موارد فیروزه کرمان یا دامغان را با قیمت بالا به جای فیروزه نیشابور می‌فروشند؛ بنابراین اگر قصد خرید انگشتر مردانه فیروزه با قیمت بالا دارید حتما از فروشنده شناسنامه اصلی بودن و نیشابوری بودن درخواست نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۸:۰۰
amirreza abbaszadeh

انگشتر یاقوت کبود

خواص استفاده از انگشتر مردانه یاقوت

انگشتر مردانه یاقوت به خاطر رنگ و ظاهر زیبایی که دارد بسیار طرفدار داشته و نگاه را به دنبال خود می کشد . انگشتر مردانه یاقوت بسیار درخشان است طوریکه انسان فکر می کند که در شب چراغ مهتابی روشن است یا که مهتاب می تابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۲
amirreza abbaszadeh

انگشتر در مویی

اطلاعاتی درباره خرید انگشتر نقره مردانه

بسیاری از مردم برای خرید انگشتر نقره مردانه بسیار با مشکل های متعددی رو به رو می شوند لذا برای خرید انگشتر نقره مردانه و پوشیدن آن شما عزیزان به یک سری اطلاعات مهم نیاز دارید که در صورت رعایت می توانید صاحب یک انگشتر نقره فاخر بشوید.در این مطلب بر آن شدیم که با گردآوری مطلبی مهم شما را  در خرید انگشتر نقره مردانه یاری کنیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۶
amirreza abbaszadeh

نقره

همه چیز درباره جواهرات نقره

جواهرات نقره ، این فلز براق و جذاب به رنگ سفید، یکی از فلزات گرانبها به شمار می رود و بیشترین کاربرد آن نیز ناشی از قابلیت های آن از جمله رسانایی بالا،جلا دار٬شکل پذیر و نرم و چکش خوار بودن آن می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۶
amirreza abbaszadeh