سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

مزایای استفاده از انگشتر یاقوت کبود

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ق.ظ

خواص انگشتر یاقوت کبود

از سنگ های قیمتی دنیا می توان به یاقوت کبود آبی اشاره نمود.بسیاری از مردم این سنگ را در قالب انگشتر یاقوت کبود استفاده می کنند.حال جدا از خاصیتی که این سنگ دارد می توان به زیبایی این سنگ در قالب انگشتر یاقوت کبود اشاره کرد. در ادامه میخواهیم درباره خواص به دست کردن انگشتر یاقوت کبود و خود آن سنگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

 

انگشتر یاقوت کبود از قدیم نشانه اشرافیت و تجمل بوده و به باور بیشتر افراد انگشتر یاقوت کبود بر روی ثروت، شانس و دیگر بخش های زندگی تاثیر مثبتی دارد

 

انگشتر یاقوت کبود در اساطیر آسمانی مقدس بوده و این سنگ یکی از سه گوهر از کانی های کرندوم است، سنگ یاقوت کبود در رنگ های آبی، آبی بنفش، آبی شیری، آبی جوهری رنگ و آبی سبز وجود دارد.

 

 

 

سنگ جادوگران + محافظ چشم بد

 

در گذشته و حتی اکنون از انگشتر یاقوت کبود بعنوان مخافظ در برار چشم بد و بازتاب دهنده نیات پلید به فرستنده در خانه ها، محل کار و حتی ماشین استفاده می شود

 

جادوگران در گذشته برای افزایش و هدایت انرژی جادوی خود از آن استفاده می کردند

 


سنگی از زحل

 

هندی ها آنرا سنگ سیاره زحل می دانند و معتقدند که دروازه ای به سوی قلمروهای آسمانی می باشد،  اصلی ترین یاقوت نیز متعلق به کشمیر هندوستان می باشد

 

همچنین یاقوت برمه، استرالیا، سریلانکا، تانزانیا و ماداگاسکار هم مشهور هستند

 

انرژی انگشتر یاقوت کبود

 

انگشتر یاقوت کبود را به مدت زمان 10 دقیقه درون آب انداخته و بلافاصله آن را بر روی چاکرای سوم قرار دهید تا انرژی مثب یاقوت کبود جذب بدن شما شود.

 

این امواج در بدن به مانند یک نسیم سرد احساس می شوند.

 

 

 

درمان سردرد با انگشتر یاقوت کبود

 

یک قطعه متوسط از انگشتر یاقوت کبود را در آب ولرم به مدت یک ساعت قرار داده و 20 دقیقه در مقابل تابش آفتاب قرار داده و 10 دقیقه روی سر در مکانی آرام قرار داده تا امواج و انرژی شفابخش آن جذب بدن شود.

 

آرامش دهنده

 

امواج مثبت موجود در انگشتر یاقوت کبود بسیار آرام بخش بوده و از بین برنده حس های منفی در فرد می باشد. یک قطعه سنگ یاقوت کبود را روی چشم گذاشته و در قسمت آرام خانه دراز بکشید.

 

خواص انگشتر یاقوت کبود برا لکنت

 

برخی از کودکان دچار لکنت زبان هستند و خانواده برای رفع آن بسیار تلاش می نمایند. کودکانی که دارای لکنت زبان هستند، سنگ یاقوت کبود را با کلسدوئین به گردن کودک بیاویزید.

 

چشم سوم

انگشتر یاقوت کبود با جشم سوم یا همان چاکرای ششم مرتبط است.

 

قرار دادن این سنگ روی پیشانی برای بیشتر شدن آگاهی روان بینی و رفع مشکلات بی خوابی که سبب ناراحتی عصبی می شود، بسیار مفید می باشد.

 

خواص یاقوت کبود برای هوش

 

انگشتر یاقوت کبود جهت فعال سازی توانایی های ذهنی، افزایش هوش و ذکاوت و ادراک ما بسیار موثر می باشد. سنگ یاقوت کبود در درمان سردردها، سرگیجه، درد گوش و مشکلات بینایی بسیار مفید است.

مانع خونریزی بینی

 

انگشتر یاقوت کبود به درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روحی کمک کرده و باعث استحکام دیواره رگ های بدن شده و از خونریزی مکرر بینی در مواقع مختلف جلوگیری می نماید.

 

خاصیت یاقوت کبود برای ایمنی بدن

 

انگشتر یاقوت کبود یا سافیر بعد از الماس دومین کانی سخت محسوب می شود و مصارف صعنتی بسیاری دارد. انگشتر یاقوت کبود با دفع انرژی منفی بدن باعث افزایش ایمنی بدن می گردد.

 

برای تیروئید و گلودرد

 

انگشتر یاقوت کبود دارای خاصیت شفابخشی بوده و برای درمان گلودرد، تیروئید و پاراتیروئید بسیار مفید است و این سنگ باعث تعادل قلب شده و سیستم ایمنی بدن را زیاد می کند.

 

ترمیم سلول ها

 

انگشتر یاقوت کبود برای ترمیم سلول های پوست، ناخن و مو بسیار مفید بوده و برای درمان اگزمای پوست و جوش های صورت بسیار کارآمد می باشد و آثار جراحی و زخم را نیز رفع می کند.

 

خواص سحری یاقوت کبود

 

انگشتر یاقوت کبود برای از بین بردن فقر و تنگدستی و مبارزه با عصبانیت توصیه شده است. دارنده سنگ یاقوت کبود شانسش زیاد شده و نجانت و بزرگی نصیبش خواهد شد.

 

روایات درباره یاقوت کبود

 

سنگ یاقوت بنا به سوره الرحمن قرآن کریم افضل انگشترها است.

 

همراه داشتن سنگ یاقوت کبود باعث باشکوه و پر هیبت جلوه کردن در بین مردم می گردد و یاقوت کبود از سنگ های فرخنده و مبارک به شمار می رود.

 

یاقوت کبود در روایات همواره تاکید شده است

 

خواص انگشتر یاقوت کبود در روایات

 

سنگ یاقوت کبود در رفع ترس و اضطراب موثر بوده و باعث افزایش عزت شخص می شود. این سنگ خودآگاهی فرد را زیاد کرده و به وی در برقراری ارتباط با دیگران و صحبت قاطعانه بسیار کمک می کند.

 

دقت در خرید یاقوت کبود

 

در زمان خرید یاقوت آبی به شدت احتیاط کنید

 

نوعی اصلی آن بسیار گرانقیمت می باشد، ارزشمند ترین یاقوت رنگ آبی است، توجه به میزان شفایت این سنگ زیبا و عبور نور از یاقوت و وزن آن دقت کنید

 

در زمان خرید از فروشنده درخواست گواهینامه اصالت کنید، به این گواهی هم دقت کنید جعلی نباشد، این گواهی باید توسط اتحادیه سنگ های قیمتی صادر شده باشد

 

مضرات یاقوت کبود

 

همواره این مورد را توجه داشته باشید برخی سنگ ها مثل یاقوت کبود از موادی همچون : سرب، آرسنیک، کادومیم، مس، باریم، جیوه و دیگر مواد سمی تشکیل شده است

 

گرچه هنوز هیچ مقاله مستند از مضرات یاقوت کبود بصورت علمی منتشر نشده ولی در طولانی مدت استفاده از این نوع سنگ ها پیشنهاد نمی شود

 

شما هموطنان عزیز برای اطلاع از خواص انگشتر یاقوت می توانید به سایت زرسی راجعه فرمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی