سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

خرید انگشتر های مردانه فاخر سایت زرسی

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱ ب.ظ

طراحی و تولید انگشتر مردانه نقره اصل توسط جواهرسازان ماهر سایت زرسی

سایت زرسی ویترین آنلاین جواهرات که در زمینه جواهرات نقره از جمله، انگشتر نقره اصل مشغول به فعالیت می باشد. فروشگاه اینترنتی زرسی علاوه بر خرید انگشتر مردانه و  فروش انگشتر نقره اصل به فروش نگین های زینتی مختلفی پرداخته است. همانطور که مستحضر هستید تمامی انگشتر های مردانه نقره سایت زرسی از عیار بالای 925 تشکیل شده است و همچنین این انگشتر های مردانه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در قسمت محصولات سایت زرسی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که تولید و طراحی انگشتر نقره مردانه این سایت توسط جواهرسازان ماهر در زمینه طراحی انگشتر مردانه صورت گرفته است که یکی از مواردی است که ما همواره به آن افتخار می کنیم و سعی داریم با مرور زمان نسبت به بالا بردن کیفیت تمامی جواهرات در سایت زرسی اقدام نماییم تا مشتریان عزیزمان بتوانند به راحتی نسبت به خرید انگشتر مردانه نقره اصل با طراحی جذاب و متفاوت اقدام نمایند. انگشتر های مردانه سایت زرسی دارای قلم زنی استادانه ، شبکه کاری حرفه ای و مخراج کاری منظم و... می باشند که توسط افراد ماهر طراحی و ساخته شده است که همین مورد باعث افزایش رضایت مشتریان سایت زرسی شده است.

حال در ادامه می خواهیم به معرفی چند نمونه از انگشتر های نقره مردانه اصل سایت زرسی بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید

 

 

انگشتر الکساندریت مردانه هفت رنگ دست ساز کد R11

 

انگشتر الکساندریت مردانه هفت رنگ دست ساز کد R11

تصویری که مشاهده می کنید انگشتر الکساندریت مردانه ای است که بسیار زیبا و دلنشین است. این انگشتر مردانه الکساندریت علاوه بر اینکه دست ساز می باشد از نقره با عیار بالای ۹۲۵ ساخته شده است. این انگشتر الکساندریت توسط جواهرسازان خبره سایت زرسی شبکه کاری و قلم زنی شده و از کیفیت و جذابیت خاصی بر خوردار است. لازم به ذکر است که نگین این انگشتر الکساندریت هفت رنگ اصل می باشد که دارنده این انگشتر می تواند از خواص جادویی نگین الکساندریت نیز بهره مند شود.

 

انگشتر فیروزه نیشابور سبز آبی مردانه دست ساز کد R232

 

انگشتر فیروزه نیشابور سبز آبی مردانه دست ساز کد R232

این انگشتر مردانه فیروزه یکی از بهترین محصولات سایت زرسی می باشد که از رکابی دست ساز تشکیل شده است دارای نقره با عیار بالای ۹۲۵ می باشد. نگین این انگشتر فیروزه نیشابور اصل است که دارای رگه های طلایی زیبایی می باشد که جذابیت فوق العاده ای به این انگشتر بخشیده است. همانطور که گفته شد شبکه کاری و آینه کاری رکاب این انگشتر فیروزه توسط جواهرسازان ماهر سایت زرسی طراحی شده است.

این انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور علاوه بر اینکه زیبایی و درخشندگی خاص خود را دارد همه نوع پسند است و برای افراد مختلف اعم از پیر یا جوان بسیار دلپسند است.

 


انگشتر عقیق یمن اصل با رکاب دست ساز کد R18 

انگشتر عقیق یمن اصل با رکاب دست ساز کد R18

انگشتر عقیق اصلی که مشاهده می کنید یکی دیگر از برترین و بهترین محصولات زرسی می باشد. رکاب این انگشتر زیبا علاوه بر اینکه دست ساز می باشد مخراج کاری منحصر به فردی دارد و دارای سوهان کاری و شبکه کاری استادانه ای نیز می باشد. این انگشتر از نقره با عیار بالای ۹۲۵ طراحی شده است. نگین به کار رفته در وسط این انگشتر، عقیق یمن اصل می باشد و در کنار رکاب های این انگشتر ۶ عدد زمرد نیز مخراج کاری شده است. این انگشتر مردانه عقیق علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد از خواص بی شمار عقیق نیز برخوردار می باشد.

 

انگشتر مردانه یاقوت کبود دست ساز کد R234

 

 

 

انگشتر مردانه یاقوت کبود دست ساز کد R234

در این تصویر انگشتر مردانه یاقوت کبود اصلی را مشاهده می کنید که دارای رکاب تماما دست ساز است که توسط تیم زرسی آیینه کاری و سوهان کاری شده است و از ظرافت و دقت نظر بالایی طراحی شده است. این انگشتر یاقوت کبود اصل با آیینه کاری که بر روی آن صورت گرفته است، می توان گفت که یکی از جذاب ترین انگشترهای مردانه یاقوت کبود می باشد که علاوه بر زیبایی خود به دارنده این انگشتر زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.

شما مشتریان عزیز و حامی سایت زرسی می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر مردانه به سایت زرسی مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی