سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

انگشتر یاقوت چه خواصی دارد؟

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ب.ظ

خواص انگشتر یاقوت برای انسان

 

«حضرت امیر المومنین(ع) همواره چهار انگشتر به دست می‌کردند:انگشتر یاقوت را برای شرافت و زینتش در دست می نمودند، انگشتر فیروزه را برای نصرت و یاری‌اش در دست داشتند، انگشتر حدید صینی را برای قوتش در دست می کردند و انگشتر عقیق را برای حرز و دفع دشمنان و بلاها استفاده می نمودند». 

انگشتر یاقوت از سنگ دولومیت است و که در سختی، سخت‌ترین سنگ بعد از الماس می باشد. و در رنگ‌های سرخ، صورتی، نارنجی، سبز، زرد، بیرنگ و کبود بدست می آید.

 

 بهترین معادن سنگ یاقوت را در شهر کشمیر و بعد از آن در شهر بانکوک وبعد از آنها در شهر برمه می توان استخراج کرد. جالب اینجاست  که انگشتر یاقوت تنها سنگی است که نام آن به صراحت در قرآن آمده است البته نام مروارید هم در قران آمده است.از نظر مزاجی انگشتر یاقوت را سرخ، گرم و خشک می دانند. حضرت امیرالمومنین(ع) انگشتر یاقوت را برای نجابت و شرافت استفاده میکردند. امام رضا(ع) می فرمایند که: «حضرت صادق(ع) فرمودند: انگشتر یاقوت به دست کنید که سبب از بین رفتن فقر است.» 

 

 

برخی خواص و فواید انگشتر یاقوت:

انگشتر یاقوت سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند، تنظیم عملکرد مناسب برای قلب، یاقوت برای رفع پریشانی و فقر مناسب بوده، زیاد شدن نیرو و پاک سازی بدن، بهبود عملکرد کلیه ها و کبد، ضد افسردگی بوده،برای تقویت شخصیت مناسب بوده، روحیه را افطایش می دهد،برای ایجاد نجابت و شرافت. مناسب بوده

 

نکاتی برای حفظ و نگهداری از انگشتر یاقوت: یاقوت سرخ را می‌توان با استفاده از روش شست و شو با آب جاری و شارژ کردن در نور خورشید نگهداری کرد. البته یاقوت کبود را با قرار دادن در نمک خشک دریا و کمتر از یک ساعت در نور خورشید. میتوان دوباره شارژ نمود و انرژیهای منفی سنگ یاقوت کبود را تخلیه کرد.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای اطلاع از خواص یاقوت به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی