سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

سنگ های نفیس فیروزه

تمامی مطالب مرتبط با جواهرات فیروزه

خرید نگین عقیق شجر
انگشتر نقره مردانه دست ساز
سنگ عقیق شجر

برای خرید نگین فیروزه نیشابور به سایت معتبر زرسی مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

مزیت های استفاده از سنگ فیروزه

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ق.ظ

خواص سنگ فیروزه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

سنگ فیروزه یکی از سنگهای زیبا و پر فایده برای سلامتی است. این سنگ فیروزه وظیفه ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای چهارم و پنجم و ششم را بر عهده دارد. رنگ سنگ فیروزه بسته به میزان آهن و مس موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز تغییر می کند و هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد.

جالب است بدانید که مصری ها سنگ فیروزه را "سنگ زندگی" می نامند. همچنین سنگ فیروزه در تبت احترام زیادی دارد و در همه دوران زندگی افراد همراهشان است. سنگ فیروزه سمبل بخشندگی ، خلوص و مهر و علاقه می باشد. سنگ فیروزه دوستی را حفظ می کند و  دشمنی را به دوستی تبدیل می کند.


خواص سنگ فیروزه چیست ؟

یک خواص سنگ فیروزه درمان سردرد است. همچنین سنگ فیروزه تمامی بدن  را تقویت کرده و بافتها را ترمیم می کند.

به گزارش آسان طب سنگ فیروزه ، خاصیت دفع کنندگی دارد . سنگ فیروزه را میتوانید روی بخشی از بدن که بیمار شده بگذارید. این سنگ بیماری را به درون سنگ کشیده و از بدن خارج می کند.

یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه این است که با تغییر رنگ، خبر از سلامت بدن و هاله خواهد داد.

سنگ فیروزه فقر را از بین می برد. شما میتوانید این سنگ را به عنوان هدیه به افراد بدهید. این سنگ برای او ثروت و خوشبختی می آورد.

یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه اینست که سنگ فیروزه موجب هماهنگی زندگی زناشویی می شود. سنگ فیروزه در قرن پانزدهم  بعنوان پادزهری در برابر انواع سموم استفاده می شود.

البته برای استفاده از خواص سنگ فیروزه ، فیروزه را ماهی یکبار در ظرفی از خرده های هماتیت بگذارید. این کار باعث تخلیه انرژی شود . بعد از این کار باید فیروزه را یک شب دور از نور خورشید، در میان قطعات سنگ بلور بگذارید تا شارژ شود.

از دیگر خواص سنگ فیروزه میتوان به خاصیت آرامش بخشی و تسکین دهنده اعصاب اشاره کرد. همچنین سنگ فیروزه برای رفع افسردگی و خستگی توصیه می شود.

افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن از دیگر خواص سنگ فیروزه است. همچنین سنگ فیروزه به ترمیم بافتها کمک میکند. یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه اینست که این سنگ اثرات ضد التهابی و زدودن سموم دارد. همچنین میتواند ریه ها را تصفیه کند.

دیگر خواص سنگ فیروزه یا خواص انگشتر فیروزه

تخلیه گلو درد ، تقویت چشم ها و درمان آب مروارید از دیگر خواص و فواید سنگ فیروزه است. از خواص انگشتر فیروزه کمک به درمان روماتیسم و  نقرس است. درمان مشکلات معدهو بیماری های ویروسی هم از دیگر خواص فیروزه است.

پاک کردن مراکز انرژی بدن اثیری ، پاکسازی ذهن و ... خصوصیاتی است که این سنگ زیبا دارد. جالب است بدانید که سنگ فیروزه نماد سخاوت ، صداقت ، و محبت و ... است. در جادوها و طلسمات عشق و محبت از این سنگ استفاده می شود.

سنگ فیروزه برای تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای بدن انسان ها استفاده می شود. برای اینکار کافیست یک قطعه سنگ فیروزه را حدود ده دقیقه داخل یک لیوان آب بگذارید. سپس این اب را بنوشید. همچنین سنگش را بر روی چشم سوم و یا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه بگذارید تا روی بدن اثر کند.

یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه آرامش دادن و بیدار شدن نیروهای درونی افراد است.

همچنین این سنگ به درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و… کمک میکند. برای اینکار باید مقداری ماسه خیس ساحل دریا را به مدت ده دقیقه درآفتاب بگذارید. در مرحله بعدی یک قطعه فیروزه را بر روی ماسه ها بگذارید و پس از پنج دقیقه بلافاصله بر روی چشم سوم و یا بر روی معده تان بگذارید .

مطالب پیشنهادی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی